استاندار در نشست خبری بااصحاب رسانه

راهیابی 415 بانوی سیستان وبلوچستان در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

استاندار راهیابی 415 بانوی استان به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و مقایسه آن با دوره قبلی را نشان از تقویت نگاه به این قشراز جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،‌استاندار شب گذشته  در نشست خبری با اصحاب رسانه  وفعالان رسانه ای ضمن تبریک برای حضور حداکثری مردم استان در انتخابات، گفت: این حماسه تداعی‌بخش حضور مردم در سال‌های اول انقلاب است.
 
علی اوسط هاشمی افزود این  مایه  افتخاراست  که پس از گذشت چندین دهه از عمرانقلاب اسلامی ایران  چنین مشارکت عظیمی در انتخابات  داشتیم.
 
وی  مشارکت گسترده مردم درپای صندوق های رای را باعث افزایش اقتدار کشور عنوان کرد و افزود: این حضور مردم به دشمنان پیام داد که با تمام قوا پشتیبان انقلاب اسلامی هستند .
 
هاشمی به مشارکت 75 درصدی مردم سیستان وبلوچستان درانتخابات اشاره کرد وگفت: از حدود یک‌میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط استان  یک‌میلیون و 213 هزار و 203 نفر در انتخابات شرکت داشتند که  چیزی معادل 75.41 درصد از جمعیت واجدان شرایط را در بر می‌گیرد.
 
وی  بالاترین میزان راهیابی بانوان  به شوراها را در خاش عنوان کرد و گفت:131 بانودراین شهرستان به پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا  راه یافتند.
 
وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی تفتان ایر استان  با برند تابان فعالیت داشته اما با توجه به مشکلات پیش آمده تلاش داریم بااضافه کردن  2 فروند هواپیما دیگر شمار هواپیماهای این شرکت به چهار فروند برسند  تا بتواند مجوز پرواز با برند استان را بدست آورید.
 
هاشمی نهادینه کردن صدور ویزا و روادید در سیستان و بلوچستان را در توافق باوزیر راه و شهرسازی از دیگر اقدامات عنوان کرد وگفت: این امر نقش بسیار مثبتی در تشویق گردشگران به سفر به این استان از طریق دریا و زمین و توسعه گردشگری دارد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار