ایلام؛

مشرف شدن 135 زائر از ایلام به سفر حج تمتع

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: 135 زائر ایلامی در قالب یک کاروان امسال برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می شوند.

مشرف شدن 135 زائر از ایلام به سفر حج تمتعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،مهدی حیدری اظهار کرد: پس از حوادث ناگوار سقوط جرثقیل و منا که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان و حجاج دیگر کشورها شد با دعوت رسمی عربستان اعزام حجاج ایرانی پس از یک سال وقفه دوباره در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به این که زمان ثبت نام در کاروان ها از شنبه 24 اردیبهشت همزمان با سراسر‌ کشور آغاز شد، افزود: ثبت نام همچنان ادامه دارد و تاکنون در سطح استان 100 نفر از متقاضیان ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.

مدیر حج و زیارت ایلام قیمت حج امسال را 11 میلیون 800 هزار تومان بیان کرد و یادآور شد: افرادی که تا 30 آبان ماه سال 1385 اقدام به نام نویسی برای حج تمتع کرده اند، امسال به سرزمین وحی مشرف می شوند.

حیدری گفت: اعزام حجاج استان در نیمه اول مرداد ماه سال جاری و در صورت امکان از طریق فروگاه ایلام انجام می شود، در غیر این صورت از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام خواهد شد.

مدیرحج و زیارت ایلام با بیان اینکه حجاج استان قبل از اعزام در 10 نشست توجیهی شرکت می کنند، افزود: شرکت در این کلاس های توجیهی الزامی است.

حیدری در خصوص اعزام زائران ایلامی در ماه مبارک رمضان نیز گفت: با توجه به عدم استقبال مردم در این ماه امسال هیچ گونه اعزامی در ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات انجام نمی شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.