بازگشایی مسیر گیوی ـ خلخال پس از گذشت 45 روز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پس از گذشت ۴۵ روز از مسدود سازی مسیر گیوی ـ خلخال این جاده هم‌اکنون بازگشایی شده و تردد در آن جریان دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی افزود: جاده گیوی - خلخال که از تاریخ 15 فروردین ماه امسال مسدود شده بود پس از گذشت 45 روز از مسدودسازی مسیر گیوی - خلخال این جاده هم‌اکنون بازگشایی شده و هم‌اکنون مسافران و اهالی می‌توانند از این جاده تردد کنند.

وی گفت: تلاش نیروهای راهداری و مدیریت بحران استان در ایمن‌سازی مسیر مربوطه شایسته تقدیر و قدردانی است و با توجه به این که مسیر گیوی - خلخال دارای چند نقطه حادثه‌خیز است، بنابراین اقدامات ایمن‌سازی با جدیت ادامه دارد تا بتوانیم نقاط حادثه‌خیز مسیر را در کم‌ترین زمان ممکن حذف کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: ترانشه‌برداری مسیر گیوی - خلخال با تلاش بسیاری از سوی مسئولان به پایان رسیده و تلاش برای استانداردسازی و بهسازی مسیر همچنان با جدیت ادامه دارد که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در رابطه با ایمن‌سازی این مسیر دست یابیم.

رحمتی بیان کرد: ریزش سنگ در طول مسیر خلخال- گیوی و از محل کارگاه سد گیوی تا شهر گیوی در زمستان سال گذشته و بهار امسال به دلیل بارندگی و ریزش مدام سنگ برای خودروهای عبوری خطرساز شده بود که به همین دلیل این مسیر مسدود شده بود تا مشکلات و موانع موجود برطرف شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.