نجات معجزه آسای کودک خردسال لحظاتی پیش از غرق شدن + فیلم

این کودک به علت واژگون شدن حلقه بادی شنا به مدت 72 ثانیه در حالی که پاهایش در هوا و سرش زیر آب بود با مرگ در جدال بود.

نجات معجزه آسای کودک نوزاد در حال غرق شدن + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی دوربین مدار بسته ای که به تازگی منتشر شده است  نجات جان یک پسر خردسال را در واپسین لحظات پیش از غرق شدن در شهر " ژائویان " در شرق چین به تصویر می کشد. این کودک  در استخر خانگی کوچک و داخل یک حلقه بادی شنا برای شنا کردن قرار داده شده بود که ناگهان تا آستانه مرگ پیش رفت. 
 
 
در این ویدئو دیده می شود بدلیل واژگون شدن  حلقه بادی شنا این کودک به مدت 72 ثانیه در حالتی که پاهایش در آسمان و سرش زیر آب است قرار  می گیرد. این کودک در حالی که پاهایش در هوا قرار دارد  و شدیدا آنها را تکان می دهد در جدال با مرگ دیده می شود. 
 
یکی از خدمتکاران بطور اتفاقی متوجه این اتفاق شده و با بیرون کشیدن این کودک بیچاره از استخر، ناجی جان وی می شود. سرانجام این کودک بطور معجزه آسایی از مرگ گریخته و جان سالم بدر می برد. هنوز مشخص نیست که والدین این کودک این خدمتکاران را بخاطر کوتاهی در مراقبت از  فرزند خود مورد توبیخ قرار داده باشند. 
 
 
 


دانلود فیلم
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۶
ولی برادر 26 ساله من در استخر شهرستان دورود عرق شد او شما زیاد بلد نبود ولی ناجیان استخر هم حضور نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
دختر من توی یکی از استخرها اینجوری شد هیچکدوم ار غریق نجات ها هم متوجه نشدن هر چی منم از پشت شیشه داد میزدم نمیشنیدن اخرش دخترم به طور معجزه اوری به دیواره استخر رسید وخودشو نجات داد
الان کلاس دوم ابتدایی هستش تا اسم شنا واستخر میاد رنگش میپره