در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد:

تجهیز تمامی پایانه‌های مرزی به دستگاه‌های ایکس ری کامیونی

معاون دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تمامی پایانه‌های مرزی به فناوری‌های روز از جمله نصب دستگاه‌های ایکس ری کامیونی با همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران و ستاد مبارزه با قاچاق کالا تجهیز شده اند.

اطلاعات ۴۰۰ مجتمع رفاهی در مسیرهای ترانزیتی بر روی سایت‌ها بارگذاری شد/ تجهیز تمامی پایانه‌های مرزی به دستگاه‌های ایکس ری کامیونیجعفرجمیلی معاون دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه برنامه هایی مهمی برای بهبود زیرساخت مورد نیاز ترانزیت و حمل و نقل بین المللی در بحث کالا و مسافر وجود دارد گفت:ساماندهی، تقویت و تکمیل پایانه‌های فعال مرزی و برنامه ریزی برای ایجاد مراکز لجستیکی با فاصله‌های منطقی از پایانه‌های مرزی از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.
 
وی در ادامه افزود: تمامی پایانه‌های مرزی به فناوری‌های روز از جمله نصب دستگاه‌های ایکس ری کامیونی با همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران و ستاد مبارزه با قاچاق کالا تجهیز شده اند.
 
معاون دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: برای اجرایی نمودن توافقنامه‌ها با کشورهای همسایه برای احداث پل‌های مرزی جدید هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
 
جمیلی به توسعه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و تیرپارک‌ها در مسیرهای ترانزیتی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری هایی که در سال گذشته بعمل آمد اطلاعات تیرپاک های کشور بر روی سایت ترانسپارک اتحادیه حمل و نقل بین المللی جاده‌ای (ایرو) بارگذاری شد.
 
وی افزود: درحال حاضر راننده‌های بین المللی می‌توانند با مراجعه به این سایت، اطلاعات حدود ۴۰۰ تیرپارک و مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی ایران را مشابه سایر کشورهای اروپایی مشاهده کنند و موقعیت مکانی این مراکز را از قبل در برنامه ریزی سفرهای خودشان درنظر بگیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار