شیراز؛

توزیع اقلام غذایی ویژه ماه رمضان

اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از سوم خرداد در استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدایت االه رحیمی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس  اظهار کرد: این اقلام شامل شکر، برنج سفید وارداتی، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان است.

 
وی تصریح کرد: شکر با قیمت ۲ هزار و ۵۲۰ تومان به عامل فروخته می‌شود و عامل تا سقف ۲ هزار و ۸۵۵ تومان می تواند به مصرف کننده بفروشد.
 
هدایت االه رحیمی ادامه داد: برنج سفید وارداتی به قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به عامل فروخته می‌شود و فروشنده تا سقف ۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌تواند به مردم بفروشد.
 
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بیان کرد: قیمت مرغ منجمد با تاریخ مصرف سه ماه به بالا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان است که فروشندگان می‌توانند تا سقف ۵ هزار و ۶۰۰ تومان به مشتریان عرضه کنند.
 
رحیمی افزود: گوشت گوساله هم به قیمت ۲۲ هزار تومان در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد و آن‌ها تنها تا سقف ۲۳ هزار تومان می‌توانند گوشت را به فروشندگان عرضه کنند.
 
وی اضافه کرد: این اقلام غذایی از سوم خرداد تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.  
 
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این اقلام فقط در اختیار خانواده‌ها قرا می‌گیرد و اصناف و شیرینی پزان باید شکر مورد نیاز خود را از بورس تهیه کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار