ادعای مضحک نتانیاهو: اسرائیل همواره در جنگ علیه تروریسم، پیشتاز بوده است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم استقبال از ترامپ مدعی شد تل‌آویو همواره در جنگ علیه تروریسم، پیشتاز بوده و از تمامی ادیان دفاع کرده است.

ادعای مضحک نتانیاهو: اسرائیل همواره در جنگ علیه تروریسم، پیشتاز بوده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در مراسم استقبال از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در اظهاراتی در فرودگاه بن گورین گفت: این نخستین بار است که یکی از روسای جمهور آمریکا در نخستین سفر خارجی خود، دیدار از اسرائیل را در برنامه خود قرار می دهد. از این بابت از ترامپ تشکر می کنیم.

نتانیاهو خطاب به ترامپ گفت: «امیدوارم نخستین سفر شما به منطقه ما به یک نقطه عطف تاریخی در مسیر به سوی آشتی و صلح تبدیل شود.» وی افزود: اسرائیل در تعهد آمریکا به صلح، سهیم است و این که «دست اسرائیل برای صلح به سوی همه همسایگان خود از جمله فلسطینی ها دراز شده است».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین گفت: آقای رئیس جمهور شما از ریاض به تل آویو سفر کرده اید. من امیدوارم یک روز نخست وزیر اسرائیل بتواند از تل آویو به ریاض سفر کند.

نتانیاهو سپس در اظهاراتی مضحک، افزود: «اسرائیل "دموکراتیک" که ارزش های خاص خودش را دارد، همواره در جنگ علیه تروریسم پیشرو بوده است. اسرائیل در جنگ خود علیه تروریسم از تمامی ادیان از جمله مسیحیت و اسلام دفاع کرده است. ما صلح با مصر را برقرار می سازیم و می خواهیم با دیگران نیز در صلح زندگی کنیم. خواهان پایانی قطعی برای همه درگیری‌ها و کشمکش ها و همچنین خواستار «کشور» اسرائیلی هستیم که همگان آن را به رسمیت بشناسند.»


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار