ساری؛

حماسه آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت است

فرماندهی انتظامی استان مازندران در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر، حماسه آزادسازی خرمشهررا روز ملی مقاومت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میر فیضی با صدور پیامی سوم خردادماه؛ سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است؛

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریبِ اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

بر همه ما فرض است تا یاد کنیم و گرامی بداریم رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت لایزال الهی ،حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.

فرماندهی انتظامی استان مازندرن در پایان با تبريك و تهنيت سالروز اين نصر بزرگ الهي به محضر فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، فاتحان خرمشهر، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور استان، عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری را از درگاه خداوند منان مسئلت می کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار