یاسوج؛

30 هزار ورزشکار در رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی فعالیت می کنند

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت:افزون بر 30 هزار ورزشکار به‌طور سازمان یافته در این 2 رشته در کشور فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمود صیدانلو در حاشیه نشست مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار سال گذشته فدراسیون 11 میلیارد ریال بوده که با پیگیری‌های لازم این میزان در سال جاری به 12 میلیارد و 500 میلیون ریال افزایش یافت. 

وی افزود که این میزان اعتبار به هیچ وجه جوابگوی نیازهای گسترده فدراسیون نبوده و برای پیشبرد مطلوب هر 2 رشته در کشور نیز کافی نیست. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بیان کرد: به همین دلیل یکی از سیاست‌های مهم مسئولان فدراسیون درآمدزایی و تلاش برای جذب حامیان مالی است. 

صیدانلو عنوان کرد که سال‌های گذشته بنا به دلایل مختلف توجه چندانی به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز این 2 رشته در کشور نشده است. 

وی ابراز داشت: مسئولان فدراسیون درصدد ساخت تعدادی پیست به ویژه در بخش موتورسواری با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری‌های کلان شهرها هستند که رایزنی‌های لازم نیز در این راستا انجام شده است. 


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.