سنگین وزن مطرح ورزش از ایران رفت

جودوکار المپیکی کشورمان بعد از بارها هشدار، سرانجام امروز از ایران رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان٬ جواد محجوب جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان بارها و بارها به خاطر وضیعت نامناسب  جودو  به مسئولین فدراسیون و ورزش کشور هشدار داده بود امروز ایران را به مقصد تایلند ترک کرد تا در مسابقات MMA شرکت کند.  مسعود خسروی نژاد هم که پیش از المپیک به عنوان مربی اختصاصی محجوب کنارش بود ظاهرا اینجا هم در کنار وی حضور دارد.
هرچند که محجوب پس از المپیک دیگر به اردوهای تیم ملی بازنگشت اما همیشه مربیان تیم ملی و مسئولان فدراسیون اعلام میکردند که وی در مرخصی است و با هماهنگی فدراسیون در اردوها حضور ندارد.

محجوب سال گذشته با حضور در کشتی پهلوانی برای اولین بار در مسابقات جهانی این رشته شرکت کرد و توانست مدال طلا را کسب کند و به همگان ثابت کند که پتانسیل بالایی دارد البته وی از چوخه کاران به نام ایرانی است و سالهاست در چوخه حرف اول و آخر را میزند.
 
محجوب در ایران و در وزن خودش  که هیچ در یک وزن بالاتر هم در جودو حریف ندارد اما با وجود اینکه یکی از سرمایه های جودو است ولی همیشه از مشکلاتش گلایه دارد. او از زمان رستگار از وضعیتش در تیم ملی ناراحت بود و همیشه صحبت از رفتن میکرد اما در گوشی به ما میگفت جودو تمام زندگی من است کجا بروم؟
 
البته مدتها بود که شایعاتی مبنی بر حضورش در مسابقات MMA شنیده میشد اما کمتر کسی از اهالی جودو باور میکرد که این قهرمان از جودو خداحافظی کند و راهی ورزشی دیگر شود.
حال باید دید چه اتفاقی بعد از المپیک افتاد که تهدیدهای محجوب جامعه عمل پوشید و به واقعیت نزدیک شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار