تکرار گزافه‌گویی‌های ترامپ علیه ایران در دیدار با نتانیاهو

دونالد ترامپ که برای سفری دو روزه وارد اراضی اشغالی شده، در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهای بی اساس خود را در مورد ایران تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازرویترز؛ دونالد ترامپ در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت ایران باید از واشنگتن بسیار ممنون و سپاسگزار باشد؛ چرا که توافقی عالی را با دولت پیشین آمریکا منعقد کرده است. 

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد اکنون ایرانی ها به جای اینکه قدردان باشند گستاخ تر شده اند. این ما بودیم که نجات شان دادیم و ثروت و رفاه در اختیارشان گذاشتیم. 

وی مدعی شد دولت ما این امکان را برای آنان فراهم آورد تا به اقدامات تروریستی ادامه بدهند. اکنون ایرانی ها به جای تشکر کردن از آمریکا ، جسورتر شده اند. شاید پیش خودشان فکر می کنند این تجربه ی بسیار خوبی بود، چرا تکرارش نکنیم. 

بنیامین نتانیاهو نیز گفت «مواضعی که شما (ترامپ) در قبال ایران اتخاذ کردید بسیار قدرتمندانه و متفاوت بود و علاوه بر این که حوزه امنیتی را در بر گرفت کمک کرد تا احتمال آشتی اسرائیل با کشورهای عربی بسیار پررنگ تر شود. موضع گیری شما همچنین آشتی بین اسرائیل و فلسطینی ها را نیز محتمل تر کرد.» 

تکرار گزافه‌گویی‌های ترامپ علیه ایران در دیدار با نتانیاهو

تکرار گزافه‌گویی‌های ترامپ علیه ایران در دیدار با نتانیاهو


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار