فنایی: داور استقلال و العین ضعیف بود/ اخراج اسماعیلی وحشتناک بود/ پنالتی استقلال صحیح بود

کارشناس داوری گفت: عملکرد داور چینی بازی استقلال و العین بسیار ضعیف بود و در دقایقی از این دیدار گیج و سرگردان ظاهر شد.

محمد فنایی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کیفیت قضاوت تیم داوری دیدار تیم های استقلال و العین امارات اظهار کرد: عملکرد داور چینی این بازی بسیار ضعیف بود و حتی به نظر من او در دقایقی از این دیدار گیج و سرگردان ظاهر شد، تیم داوری تاکنون در مقابل تماشاگران پرشور تیم های ایرانی قضاوت نکرده بود و استرس بر آنها غلبه کرده بود.

وی افزود: ناهماهنگی میان داور و کمک داوران کاملا مشهود بود، اخراج سخت گیرانه بازیکن العین موجب بر هم خوردن تعادل بازی شد و داور تنها باید به وی کارت زرد نشان می داد.

کارشناس داوری همچنین در مورد اخراج فرشید اسماعیلی بازیکن تیم استقلال گفت: داور مسابقه در صدد جبران اشتباه خود در اخراج بازیکن العین بود و قصد داشت با اخراج یکی از بازیکنان استقلال اشتباه خود را جبران کند، اخراج اسماعیلی وحشتناک بود و داور در این صحنه مرتکب اشتباه عجیبی شد.

وی ادامه داد: علت قضاوت داور چینی در این دیدار نفوذ چینی ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا است، به طور حتم این داور نمی تواند نمره خوبی کسب کند و به نظر من دیگر شاهد قضاوت وی در دیدارهای مهم آسیایی نخواهیم بود.

فنایی در پایان با اشاره به پنالتی تیم استقلال تصریح کرد: در صحنه پنالتی بازیکن تیم العین دست خود را بیش از حد بالا برد و داور به درستی پنالتی را به سود تیم استقلال تشخیص داد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار