تجلیل ستارگان روابط عمومی ایران با حضور معاون رئیس جمهور

چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت برگزار می شود.

تجلیل ستارگان روابط عمومی ایران با حضور معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولتبه گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که فردا با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت ، خانم دکتر بروجردی رئیس کتابخانه ملی ، دکتر علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما و خانم سعیدی رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس برگزار می‌شود ، ستارگان روابط عمومی ایران در سال 1395 مورد تجلیل قرار می‌گیرند .

هوشمند سفیدی رئیس جشنواره مذکور با اشاره به این موضوع گفت : از آنجا که دولت در اواخر سال گذشته ، از منشور حقوق شهروندی رونمایی کرد ، تبیین نقش روابط عمومی ها در پیشبرد آن و نیز بررسی نسبت روابط عمومی با حقوق شهروندی و بالعکس ضروری است .

وی افزود : روابط عمومی خود محصول دموکراسی است و حقوق شهروندی، آیینه تمام نمای مطالبات مردمی از یک سو و نظام سیاسی از سوی دیگر است که در قالب «تکالیف سیاسی» مردم مطرح می‌شود، لذا روشن کردن این موضوع که روابط عمومی چه نقشی در تامین حقوق شهروندی دارد و تامین حقوق شهروندی چه کمکی می تواند به توسعه عملکرد روابط عمومی بکند،  از اهداف این جشنواره خواهد بود.

خاطرنشان می سازد در چهارمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران که چهارشنبه هفته جاری در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد، همچنین از ستارگان روابط عمومی ایران در سال 1395 تجلیل شده و «روز روابط عمومی» گرامی داشته خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار