چمران در جلسه علنی شورای شهر تهران؛

اجرای مُرّ قانون در انتخابات درخواست مردم است/ فرمانداری و مجلس نظارتی بر انتخابات شورا نداشتند

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما به انتخابات اعتماد داریم و درخواست اجرای مر قانون را داریم.

اجرای مر قانون در انتخابات درخواست مردم استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: اصل بحث ما بودن و یا نبودن در شورا نیست، شاید شورا از وجود ما اشباع شده باشد اما آنچه که مطرح است اجرای مر قانون است .

وی افزود: شاید با پیشنهاد آقای شاکری که درخواست بازشماری آرا را دارند، آرای ما کاهش یابد اما باید مر قانون اجرا شود و ما به انتخابات افتخار می کنیم اما نباید به باور و اعتقاد مردم آسیب برسد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در گذشته مجلس بر روی  تجمیع آرا نظارت داشت، تصریح کرد: فرمانداری باید آرا را تجمیع کند اما آرا به وزارت کشور می رود و با یک سیستم جدید و ناشناخته تجمیع می شود و مجلس و فرمانداری روی آن نظارتی نداشتند.

وی افزود: در ماده 64 و 65 شوراها گفته شده که فرماندار وظایفی دارد اما این قانون اجرا نشده و در وزارت کشور کار تجمیع آرا انجام شده است و این موراد به اعتماد ما آسیب می‌رساند و ما می خواهیم انتخابات دست نخورده و قابل اعتماد باشد و در این راستا درخواست بازشماری صندوق‌ها شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار