عامل باخت العینی ها مشخص شد/اماراتی ها آماده جبران شکست برابر استقلال!

العینی ها با وجود باخت مقابل استقلال از عملکرد بازیکنان خود راضی هستند و بدشانسی را عامل این شکست می‌دانند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال در یکی از رقابت ای حساس شب گذشته مهمان تیم فوتبال العین بود که در این میان شاگردان منصوریان موفق شدند این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

با توجه به این موضوع باشگاه العین با وجود شکست این تیم از عملکرد بازیکنان خود راضی است و بدشانسی را عامل شکست خوردن این تیم می‌داند.

سایت اماراتی در یکی از خبر های خود با این عنوان که العین آماده جبران شکست برابر استقلال است اظهار داشت: العین بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و این تیم توپ و میدان را در اختیار داشت و وضعیت بهتری نسبت به میزبان خود داشت.

این سایت در ادامه افزود: شاگردان مامیچ شخصیت خود را به حریف تحمیل کردند و با انضباط تاکتیکی و توازن در خط حمله و دفاع بازی کردند. آنها هر چند شکست خوردند اما نمایش قابل قبولی داشتند و العین فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خود خلق کرد اما تراکم حریف در کارهی دفاعی و بدشانسی باعث شد تا این تیم نتواند به گل برسد.


عامل باخت العینی ها مشخص شد/اماراتی ها آماده جبران شکست برابر استقلال!

همچنین این سایت ادامه داد: استقلال در این دیدار به دنبال گل نخوردن بود. با وجود این که العین در دقیقه 77 یک بازیکن خود را اخراج شده دید اما این باعث نشد تا ضعیف‌تر شود بلکه بازیکنان استقلال را وادار به عقب کشیدن کرد. شاگردان مامیچ نزدیک بود که به تساوی برسند اما برخورد توپ با دست محمد احمد باعث شد تا داور چینی پنالتی‌ تشخیص دهد و رضایی آن را تبدیل به گل کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
حرف حق مهم نیست ا زبون کی بیرون بیاد :))
Iran (Islamic Republic of)
علی سلیمان فلاح
۱۳:۵۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
برو دنبال یازیت بابا
با اون دروازه بان دیوونتون که توپ را نگه میداشت.
عربا فوتبال بلد نیستن که
آخرین اخبار