مشهد؛

كشف بيش از 84 كيلوگرم ترياك از خودرو زانتيا

پليس نيشابور با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان بيش از 84 كيلو گرم ترياك از یک دستگاه خودرو زانتیا کشف کرد.

كشف بيش از 84 كيلوگرم ترياك از خودرو زانتيابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ حسين بيات مختاري فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با پشتيباني اطلاعاتي و كمك عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان از خبری مبنی بر بارگیری و حرکت یک محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان به نيشابور مطلع شدند.
وي خاطر نشان كرد: با رد زني هاي پليسي مشخص شد خودرو زانتيا از يكي از استان هاي مرزي مواد را بارگيري و قصد توزيع در شهرستان نیشابور را دارد كه ماموران این فرماندهی با كمك و همكاري دو تيم از پليس مبارزه با مواد مخدر استان خودرو را در جاده كاشمر به نيشابور شناسايي و با علايم هشدار دهنده آن متوقف كردند .
سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: در بازرسي از خودرو مقدار تقريبي 84 كيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به صورت ماهرانه اي در بدنه خودرو جاساز شده بود كشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: خودرو زانتیا توقیف و راننده 36 ساله به همراه همسرش پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شدند.
وی از شهروندان خواست براي كاهش تبعات اجتماعي ناشي از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمينه خريد، فروش و حمل مواد مخدر سريعاً مراتب را جهت شناسايي و دستگيري سوداگران مرگ به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ م.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.