طارمی و جهانبخش در فهرست برترین‌های آسیا

مجله معتبر فورفورتو اقدام به معرفی برترین بازیکنان سال ۲۰۱۷ آسیا کرده است.

طارمی و جهانبخش در فهرست برترین‌های آسیابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجله معتبر فورفورتو طبق سنت هر سال اقدام به معرفی ۵۰ بازیکن برتر آسیا در سال می‌کند که در این میان نام 3 بازیکن ایرانی هم به چشم می خورد. برهمین اساس علیرضا جهانبخش در رده 11،مهدی طارمی 29 و کریم انصاری فرد در تبه 46 این رده بندی جای دارند.
 
۱۱- علیرضا جهانبخش (ایران - آلکمار)
 
علیرضا جهانبخش پس از 2 سال حضور موفق در نایمخن به تیم آلکمار پیوست و تا الان عملکرد خوبی در این تیم از خود نشان داده است. او در فصل اول حضور خود در این تیم با آسیب‌دیدگی روبرو شد اما توانست با این تیم به لیگ اروپا راه یابد.
 
با توجه به عملکرد درخشان جهانبخش در این فصل لیگ اردویژه او با پیشنهاد چند تیم لیگ برتری مواجه شده و انتظار می رود در صورت ادامه این روند وی تا پس از جام جهانی روسیه راهی یکی از تیم های قدرتمند اروپایی شود.
 
 
29- مهدی طارمی (ایران - پرسپولیس)
 
مهدی طارمی ۲۴ ساله نه تنها از شم گلزنی بالایی برخوردار است بلکه حتی می‌تواند گل‌های سرنوشت سازی را به ثمر برساند.وی یکی از پدیده‌های جدید فوتبال آسیا محسوب می‌شود.
 
طارمی توانست در این فصل از مسابقات لیگ برتر ایران ۱۸ گل به ثمر برساند و به تیمش کمک زیادی تا دوباره بتواند پس از 9 سال به عنوان قهرمانی لیگ ایران دست پیدا کند.هت تریک وی برابر الوحده باعث شد تا نه تنها در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد بلکه حتی کمک کند تا تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان‌ آسیا صعود کند.شاگردان برانکو تا الان در لیگ قهرمانان موفق به زدن 9 گل شده اند که 6 تا آنها را طارمی به ثمر رسانده است.
 
همچنین او توانست 2 گل تعیین کننده در بازی مقابل تیم های چین و قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به ثمر برساند 6 امتیاز سرنوشت ساز را برای شاگردان کی روش به ارمغان بیاورد.
 
البته نویسنده مجله فورفورتو به اشتباه عکس سروش رفیعی را به جای طارمی قرار داده است.
 
کریم انصاری فرد هم با توجه به درخشش در بازی های این فصل سوپر لیگ یونان در رتبه 46 این فهرست جای دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Asghar goamizadhe
۲۳:۴۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
برنامه بسیار خوبیه انشاالله همیشه موفق باشید
آخرین اخبار