دوستی در صحن علنی شورای شهر تهران؛

شهرداری تهران در 2 ماه پایانی امیدوارتر به کار خود ادامه دهد

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در 2 ماه پایانی باید به صورت جدی‌تر و امیدوارتر به کار خود ادامه دهد، چرا که هدف ما خدمت به مردم است.

شهرداری تهران در 2 ماه پایانی امیدوارتر به کار خود ادامه دهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورا که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در 2 ماه پایانی عمر شورای چهارم باید به صورت جدی‌تر فعالیت کنیم، اظهار داشت: بدون شک می‌توانیم با انجام دادن خدمات بهتر به وظیفه قانونی خود به درستی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل شهر به درستی استفاده کنیم، افزود: نیروهای شهرداری تهران باید به صورت جدی‌تر و امیدوارتر به کار خود ادامه دهند،  چرا که هدف ما خدمت به مردم است.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران شکست هیچ معنایی ندارد و همواره باید در صف نظام بمانیم و به هر طریقی به نظام خدمت کنیم.

دوستی با بیان اینکه باید نتیجه انتخابات را بپذیریم، تاکید کرد: به دلیل انتقاداتی که برخی دوستان نسبت به آرای شمارش شده دارند، درخواست دارم هیئت نظارت بر انتخابات به این موضوع به صورت جدی ورود کند تا شفاف‌سازی در این خصوص صورت گیرد.

وی از حضور پرشور مردم اصلاح‌طلب و اصولگرا به پای صندوق‌های رای قدردانی کرد و گفت: بدون تردید حضور 41 میلیون نفر پای صندوق‌های رای یک موفقیت غیرقابل انکار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار