تولید «شازده خانم» و «بردیا» به پایان رسید

علیرضا حسینی از آخرین وضعیت مستندهای در دست تولید خود خبر داد.

علیرضا حسینی مستندساز در خصوص جدیدترین فعالیت خود به خبرنگار حوزه تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سال گذشته پیشنهاد ساخت دو مستند از طرف شبکه مستند به ما داده شد که اسپانسر آن بنیاد برکت بود. در این زمینه سفرهایی به استان های خوزستان و مازندران و چند شهر و روستا داشتیم و در آنجا اتودهای اولیه زده شد.
 
وی افزود: یکی از مستندها که تولید آن هفته گذشته در روستاهای اطراف بابل به پایان رسید، «شازده خانم» نام دارد. این اثر قصه زندگی مادر و بانویی فداکار را روایت می‌کند که فرزندانش را سرپرستی کرده و ما با مسائل، مشکلات و زیبایی‌هایی که به لحاظ روحی و معنوی دارد آشنا می‌شویم. این داستان زندگی برای خود ما که معمولا نباید درگیر احساسات شویم جذاب بود و تحت تاثیر قرار گرفتیم و تجربه بسیار خوبی برای گروه به حساب می آید.
 
وی ادامه داد: کار بعدی که تولید آن را با همان تیم سازنده «شازده خانم» در یکی از روستاهای نزدیک آمل دنبال و تمام کردیم و حدودا سی دقیقه است؛ «بردیا» نام دارد. این اثر قصه خانواده‌ای را روایت می‌کند که سالیان سال بچه‌دار نمی شدند و به لطف خدا و برخی حمایت‌ها صاحب فرزند می شوند و بردیا نور امید را در این خانواده روشن تر کرده است.
 
حسینی با اشاره به عوامل سازنده این دو مستند اظهار داشت: تهیه کننده و مجری طرح: علیرضا حسینی، کارگردان: بیژن شکر ریز، مدیر فیلمبرداری: جواد حمیدی صفا، صدابردار: فریال خزایی، هماهنگی تولید و دستیار تهیه: حمیدرضا سهرابی، دستیار فیلمبردار: حمیدرضا رحمتی، عکاس: مژگان صیادی عوامل این آثار هستند.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.