سرنوشت سمور بازی استقلال و العین چه شد؟

سمور دیدار استقلال و العین به دست مسئولان ورزشگاه آزادی به طبیعت بازگردانده شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در بین 2 نیمه دیدار شب گذشته دیدار استقلال ایران و العین امارات از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، یک سمور وارد زمین ورزشگاه آزادی شد و برای دقایقی هواداران را به وجد آورد.

برای اطلاع از آخرین وضعیت این سمور جنجالی گفت و گویی با حسن طباطبایی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی انجام دادیم.

وی اظهار داشت: این سمور از جنگل کنار تونل ورزشگاه آزادی به راهرو و سپس زمین وارد شد که البته بلافاصله از سوی مسئولان حراست ورزشگاه و یگان ویژه به جنگل بازگشت.


سرنوشت سمور بازی استقلال و العین چه شد؟

طباطبایی درمورد اینکه هیچ نظارتی از سوی ماموران امنیتی وجود نداشته که یک سمور در جریان دیدار بین المللی به داخل زمین می آید، گفت: معمولا در جریان بازی ها درب ورودی تونل ورزشگاه بسته می شود. شاید در این میان غفلت ماموران یگان ویژه سبب شده تا سمور به داخل زمین بیاید. حیوانات زیادی در جنگل و اطراف دریاچه ورزشگاه آزادی حضور دارند و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا این حیوانات آسیبی به مردم نزند.

سرپرست ورزشگاه آزادی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه ورزشی آزادی حدود 350 تا 360 هکتار مساحت دارد و حیوانات مختلفی در اطراف این ورزشگاه حضور دارند. تونل ورزشگاه در مجاورت جنگل قرار دارد و احتمال می رود  با وجود کنترل ماموران امنیتی، حیوانات از زیر درب تونل به داخل زمین بیایند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
بنده خدا سمور که گیره این ادما افتاد
United Arab Emirates
saeed
۰۸:۱۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
درمورد سمور مطلب میزنن اونوقت درمورد استقلال خوزستان دیگر نماینده کشورمون چون یه تیم شهرستانیه چیزی نمینویسن!! جای تعجبه
واقعا راست میگن که ایران مساویه با تهرانه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۲:۴۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
این سمورها قاتل مرغ و خروس هستن.فقط کله شون رو میکنن خونشون رو میخورن.یعنی فقط یکیشون کافیه تا یه شبه پانصد تا مرغ و خروس رو بکشه.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۶
آخه مرد حسابی سمور چه آسیبی میتونه به آدما بزنه! بگو سمور بیچاره چی شد ؟
آخرین اخبار