بر گزاری همایش طلایه داران تبلیغ در لر ستان

همایش طلایه داران تبلیغ در استانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار شد.

بر گزاری همایش طلایه داران تبلیغ در لر ستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این همایش با بیان اینکه  روحانیت، نگهبان و پاسدار دین مردم هستند گفت: تبلیغ دین یکی از برکات الهی ماه مبارک رمضان بوده که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در همایش طلایه داران تبلیغ ویژه مبلغین لرستان در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه اساس کار حوزه تبلیغ است  اظهارکرد: علما و روحانیت و مبلغان دینی به عنوان سرمایه های عظیم برای کشور به حساب می آیند و ماه مبارک رمضان یک فرصت طلایی برای ما بوده که به تبلیغ دین و مکتب اهل بیت بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان از ماه مبارک رمضان به عنوان یک سفره الهی نام برد که باید از این سفره معنوی استفاده کرد و افزود: نزول قرآن، شب قدر و روزه گرفتن مختص این ماه از فضیلت های ماه رمضان بوده که باید روحانیت با تبلیغ ، نگهبان دین مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی با بیان اینکه سبک زندگی دینی مردم در جامعه بسیار مورد توجه است و دشمنان سعی در تغییر این سبک در کشور هستند گفت: امروزه جامعه دچار بحران بی هویتی شده و راه نجات آن سوق دادن مردم به معنویت است.
نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: راه تعامل باجوانان ارشاد و هدایت بوده و در پاسخگویی شبهات دینی با جوانان نباید مجادله صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی ادامه داد: حفظ پایگاه دین مهم بوده و مسجد پایگاه و سنگر روحانیت است و باید در این زمینه امامان جماعت تلاش کرده و این سنگر را حفظ کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.