یزد؛

افزایش 78 درصدی سرمایه گذاری در استان یزد

سرمایه گذاری در استان یزد 78 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  سیدمحمدمیرمحمدی استاندار یزد و رئیس شورای برنامه ریزی استان گفت: در طول سال های 92 تا 95 و فعالیت دولت تدبیر و امید، میزان سرمایه گذاری در این استان بالغ بر 110 هزار میلیارد ریال بوده که نسبت سرمایه گذاری 62 هزار میلیارد ریالی دوره 88 تا 91 ، افزایش 78 درصدی داشته است.

میرمحمدی درباره گزارش سرمایه گذاری های صورت گرفته در استان طی سال های 92-95 در این استان اظهار کرد: میزان اشتغال ایجاد شده در دوران فعالیت دولت یازدهم و تا پایان سال 95، بالغ بر 82 هزار نفر بوده، در حالی که این میزان در چهار سال 88 تا 91، 90 هزار نفر بوده است. 

استاندار یزد تأکید کرد: آثار فیزیکی سرمایه‌گذاری‌ها در دولت تدبیر و امید کاملاً مشهود است و در نقطه‌نقطه استان شاهد آثار آن هستیم و مشخص است که کجا خرج شده و چه نتایجی داشته است.

میرمحمدی ادامه افزود: زمینه سرمایه‌گذاری در استان با مشخص شدن پهنه کاربری‌ها، مشوق‌های قانونی، ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و شناسایی فرصت‌ها و تعیین حمایت‌های قانونی فراهم‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری؛ سرمایه‌گذار با پیچ‌وخم اداری کمتری مواجه است و نتیجه انتخابات نیز امیدواری و اعتماد بیشتری برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است.

استاندار در سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد با قدردانی از حضور باشکوه مردم استان یزد در پای صندوق های رای و مشارکت 93 درصدی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این حضور بیانگر آگاهی، اندیشه ورزی و خرد محوری مردم استان است و مدیران استان می بایست با خدمت بیشتر، قدردان مشارکت مردم باشند.

محمدعلی طالبی افزود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با قدردانی از همکاری دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شوراها تاکید کرد: نتیجه همکاری، همدلی، تعامل و مدیریت مطلوب بر انتخابات، مشارکت بی نظیر مردم استان را در انتخابات رقم زد که به مشارکت 93.4 درصد منجر شد و استان یزد در این رابطه رتبه نخست را در کشور به دست آورده است. 

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار