نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران برای توسعه سیستم موشکی خود منتظر مجوز هیچ کشوری نیست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره با هیچ کشور نیست، جمهوری اسلامی حوزه دفاعی و موشکی خود را با همه توان پیش می‌برد.

ایران با همه توان حوزه دفاعی و موشکی را پیش می‌برد"سیدحسین نقوی‌حسینی" سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اظهارات تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه از روحانی می‌خواهیم برنامه موشکی ایران را متوقف کند، اظهار داشت: این حرف‌ها بی‌اساس و بی‌پایه است چرا که جمهوری اسلامی برای توسعه سیستم موشکی خود منتظر مجوز هیچ قدرت و کشوری نیست.
 
وی ادامه داد: بحث قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره با هیچ  قدرتی نیست و جمهوری اسلامی ایران حوزه دفاعی و موشکی خود را با همه توان پیش می‌برد.
 
نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعضی از قدرت‌های سلطه‌گر و رژیم صهیونیستی به صورت علنی کشورمان را تهدید به حمله نظامی می‌کنند لذا عقل حکم می‌کند که حوزه دفاعی کشور تقویت شود به همین دلیل مجلس در بودجه 96 یک میلیارد و 300 میلیون دلار برای تقویت بنیه دفاعی اختصاص داده است.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه باید قدرت دفاعی کشور در حدی باشد که هر تهدید در نطفه خفه شود، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی استراتژی تهاجمی ندارد و به هیچ کشوری حمله نمی‌کند و تهدیدی هم برای کشورها نیست اما براساس استراتژی دفاعی باید بتوانیم از وحدت سرزمینی و امنیت ملی دفاع کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار