اصفهان؛

پویانمایی بخش مستقل جشنواره سی‌ام

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت:امسال به صورت مستقل و به شکل رقابتی بخش پویانمایی در جشنواره سی‌ام برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عصر امروز علیرضا رضاداد در مراسم رونمایی از پوستر سی‌امین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: قرار بود این مراسم زودتر از این‌ها برگزار شود ولی تداخل با برگزاری انتخابات مانع از آن شد، اکنون وارد مرحله جدیدی از تلاش و تکاپو شده‌ایم و از همه دست‌اندرکاران تدارک این جشنواره تشکر می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به وقفه یک ساله در جشنواره، همه چشم‌ها به برگزاری این دوره است که امید داریم از عهده برگزاری شایسته آن برآییم.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان یادآور شد: حضور فرزندان شهدای مدافع حرم را در این مراسم گرامی می‌داریم و خوشحالیم که آیین ما متبرک به قدوم این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه اکثر اقدامات برای برگزاری جشنواره صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: هیأت‌های انتخاب در مراحل پایانی گزینش آثار برای ورود به جشنواره هستند، فیلم‌های خارجی بسته شده و بیش از نیمی از مهمانان خارجی دعوت‌ شده‌اند.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان یادآور شد: امروز با رونمایی از پوستر جشنواره به استقبال آن می‌رویم و در سه روز آینده شاهد اطلاع‌رسانی برگزاری جشنواره در اصفهان خواهیم بود.

رضاداد تصریح کرد: باشگاه اطلاع‌رسانی جشنواره تشکیل شده و همه علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره کودک می‌توانند با ثبت نام در این باشگاه از برنامه‌های جشنواره مطلع شوند تا جشنواره پررونقی را از جهت استقبال مخاطبان و رضایت شرکت‌کنندگان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته توجه خاصی به انیمیشن شده است، اذعان کرد: امسال به صورت مستقل و به شکل رقابتی بخش پویانمایی در جشنواره سی‌ام برگزار خواهد شد که امیدواریم شروع جزیان تازه‌ای را در تولید آثار پویانمایی ایجاد کند.

دبیر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در پایان تأکید کرد: وجه تمایز دیگر جشنواره سی‌ام تفکیک آثار کودک و نوجوان است که برای نخستین بار اتفاق افتاده است.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار