کاخ سفید: ترامپ و نتانیاهو درباره ضرورت مقابله با ایران توافق کردند

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار خود، درباره مقابله با ایران و همپیمانانش به توافق رسیدند.

کاخ سفید: ترامپ و نتانیاهو درباره ضرورت مقابله با ایران توافق کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با یکدیگر در فلسطین اشغالی متعهد شدند در زمینه مقابله با «تروریسم» همکاری کنند.

در این بیانیه آمده است ترامپ و نتانیاهو همچنین از محکومیت تروریسم و افراط‌گرایی در اجلاس ریاض تمجید کردند و متعهد شدند برای شکست سازمان‌های تروریستی با یکدیگر همکاری کنند.

کاخ سفید در بیانیه خود همچنین اعلام کرد :«ترامپ و نتانیاهو درمورد اوضاع در سوریه و ضرورت حل سیاسی بحران در این کشور گفتگو کردند. مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین نیز از دیگر موضوعاتی بود که دو طرف درباره آن گفتگو کردند. ترامپ بار دیگر بر این باور خود تاکید کرد که صلح نه تنها بین اسرائیلی‌ها و فلسطینیان، بلکه در سراسر خاورمیانه امکان‌پذیر است.»

در این بیانیه آمده است: «ترامپ و نتانیاهو همچنین درمورد ضرورت مقابله با ایران و گروه‌هایی که به نمایندگی از این کشور فعالیت می‌کنند، توافق کردند.»


انتهای پبام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
توافق کنید تا ابد .چه فایده عمل ندارین .نابودمیشین توسط ایران .کشورهایاسلامی .خوددانید احمق های روانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
دو شیطان
آخرین اخبار