اصفهان؛

افق روشن توسعه صنعت گردشگری اصفهان در سال ۹۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: در سال ۹۶ شاهد افق روشنی برای رونق و توسعه گردشگری در استان اصفهان هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون الهیاری عصر دیروز در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه گردشگری و اولین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و کافی شاپ اصفهان، اظهار داشت: افزایش و توسعه صنعت گردشگری از سیاست های دولت یازدهم و از سوی دیگر بخشی از سیاست مدیریت استان برای رشد و رونق اصفهان است.

وی تاکید کرد: طی چهار سال دولت تدبیر و امید در بخش گردشگری شاهد رشد و رونق قابل ملاحظه گردشگران هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان داشت: پنج برابر شدن ورود گردشگران خارجی به استان اصفهان در سال ۹۵ نشان از حرکت پرشتاب و پایدار گردشگری است.

به گفته الهیاری، در سال ۹۶ نیز شاهد افق روشنی برای رونق و توسعه گردشگری در استان اصفهان هستیم.

وی با اشاره به ورود ۸۵ هزار گردشگر خارجی طی فروردین امسال به اصفهان، تصریح کرد: این آمار در اردیبهشت امسال به ۱۲۳ هزار گردشگر خارجی افزایش یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه رشد ورود گردشگران به اصفهان نشان از برتری این آمار برابر با تمام استان های کشور است، گفت: این رشد نیازمند برنامه ریزی و حرکت اساسی است.

وی به تحولات حوزه آماری در حوزه تاسیسات و تسهیلات گردشگری اشاره کرد و گفت: برنامه ششم توسعه نوید بخش اتفاقات خوب برای رسیدن به جایگاه مطلوب استان در حوزه گردشگری است.

الهیاری به برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: نهمین نمایشگاه صنعت گردشگری اصفهان در سطح بین المللی و با حضور سه کشور اندونزی، روسیه و مالزی برگزار می شود.

وی با تاکید بر ضرورت رونق تعداد اقامتگاه های بوم گردی در استان اصفهان، تاکید کرد: در حال حاضر تعداد اقامتگاه های بوم گردی در شرق، شمال، جنوب و غرب استان اصفهان به ۱۵۵ اقامتگاه افزایش یافته است.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار