مشهد؛

مهار آتش سوزی منزل مسکونی و نجات 17 نفر از ساکنان

آتش سوزی در یک واحد مسکونی موجب گرفتار شدن 17 نفر از ساکنان ساختمان 5 طبقه شد که با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

مهار آتش سوزی منزل مسکونی و نجات 17 نفر از ساکنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ،آتشپاد دوم اوالفضل تیموری مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای مسکونی، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای 38 و 28 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد به بلوار هدایت اعزام شدند.

وی افزود: هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی، بیش از نیمی از یک واحد مسکونی تقریباً 80 مترمربعی در طبقه سوم ساختمان پنج طبقه مسکونی آتش گرفته و شعله ور بود.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری تجهیزات کامل فردی و لوله های آبرسانی، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

آتشپاد دوم تیموری با اشاره به انتشار دود غلیظی در طبقات فوقانی ساختمان، گفت: درحین عملیات مهار شعله های آتش، همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان شدند و 17 نفر از ساکنین ساختمان را از میان دود غلیظ خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی افزود: از این تعداد، 10 نفر به دلیل دود گرفتگی در محل مداوا و 7 نفر دیگر به دلیل دود گرفتگی شدید به مراکز درمانی منتقل شدند.

آتشپاد دوم تیموری گفت: کارشناسان آتش نشانی هم اکنون درحال بررسی علت وقوع این آتش سوزی هستند.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار