اینستاگردی؛

تبریک کاربران فضای مجازی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

کاربران فضای مجازی با انتشار پست هایی در صفحه ایسنتاگرامشان روز آزادی خرمشهر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات  بیت‌المقدس در دوره جنگ ایران و عراق بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱صورت گرفت.
 
این عملیات توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران (به فرماندهی شهید  علی صیاد شیرازی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (به فرماندهی محسن رضایی) انجام گرفت از این روز به عنوان نمادی از پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن یاد می‌شود. شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده است.
 
به مناسبت سوم خرداد هنرمندان و مسئولین کشور دوشا دوش دیگر هموطنان در صفحه اینستاگرامشان با انتشار پست هایی روز آزادی خرمشهر را تبریک گفته و یاد غیور مردانی که این حماسه عظیم را آفریدند گرامی داشتند.
 
در ادامه پست کاربران فضای مجازی و هنرمندان را مشاهده می کنید.
 
پرویز پرستویی نوشت: "سوم خرداد خرمشهر آزاد شد یادمان نرود خرمشهر را این مردان خدا آزاد کردن میدانم با دیدن این صحنه‌ها کلی کامنت خواهم داشت که تورو خدا این پست و بردارید آدم حالش بد میشه. ولی من میگم اشکالی نداره بزار حالمون بد بشه بذار مسئولین ودولتمردان ببینند و این دسته بندی هارو کنار بگذارندچپ گراو راست گرا این خط کشی‌ها رو کنار بگذارند واز اهداف این شهدا و جانبازان و مفقودین پاسداری کنند و احساس مسئولیت کنند وبا همدلی و خلوص برای حفظ ایران زمین تلاش کنند؛ چراکه آن‌ها زمانیکه از مملکت و اعتقاداتشان پاسداری میکردن به هیچ خط کشی فکر نمی‌کردن جز حفظ خاک و سرزمین عزیزمان ایران نه به دنبال قدرت بودن و نه طلبی از کسی داشتن و نه دارند. ما همگی برای قطره قطره خونی که این عزیزان ریختند مسئولیم نیستیم؟!روح همه قهرمانان سرزمینمان شاد ویادشان گرامی. "
 
 
 
شهیندخت مولاوردی نوشت:"زنان یکی از عوامل آزادسازی خرمشهر؛سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر گرامی باد."
 
 
 
 مسعود ده نمکی نوشت:" گرامی باد سالروز آزادی خرمشهر."
 
 
 
  شهرام قائدی نوشت:"تبریک رفقا."
 
 
 
سیدمحمود رضوی نوشت:" سلام علیکم. سوم خرداد هر سال یادآور حماسه‌ای که مردم خونین شهر را آزاد کردند و دوباره خرمشهر شد. به امید روزی که خرمشهر و خرمشهر‌ها با همت مردم آباد گردند.جهاد ادامه دارد ."
 
 
 
ستاره اسکندری نوشت:" چه عاشقان که پای درد تو نشستند .خرمشهر آزاد شد."

 
 
 سید علی صالحی نوشت: "خرمشهر آزاد شد، این خبر کوتاه بود ولی سوم خرداد سال ٦١ به وسعت کل دنیا ما اون روز شادی کردیم، هیچ وقت یادم نمیره اون موقع ما تو سی متری جی (امامزاده عبدالله) زندگی میکردیم همه کاسب‌های محل هر چی که داشتن بین مردم پخش میکردن شیرینی، میوه، بستنی، نوشابه و کیک یادش بخیر کاش شادی‌های امروزمون هم به جنس شادی‌های قدیم بشه، شیرین و ماندگار."

 
 

 برخی پست های کاربران فضای مجازی برای آزادسازی خرمشهر را مشاهده می کنید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.