در حاشیه جلسه هیات دولت؛

آخوندی: نرخ تسهیلات در بافت‌های فرسوده 8 درصد است

وزیر راه و شهرسازی گفت: نرخ تسهیلات در بافت‌های فرسوده به 8 درصد رسیده و قدرت خرید تسهیلات نیز افزایش یافته که البته این موضوع بستگی به شرایط اقتصادی دولت دارد.

آخوندی: نرخ تسهیلات در بافت‌های فرسوده 8 درصد است
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به بافت‌های فرسوده و حاشیه‌ای از مباحث مهم و اصلی حوزه وزارت مسکن و شهرسازی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در دولت آینده از شما برای همکاری دعوت شده یا خیر افزود: فکر نمی‌کنید برای طرح این سوال عجله می‌کنید.

آخوندی درباره تغییر سیاست‌های وزارت مسکن در دولت دوازدهم ادامه داد: هر فردی به عنوان وزیر راه و شهرسازی در دولت آینده منصوب شود باید توجه به حوزه حمل و نقل، ریل، شکل‌گیری صندوق توسعه حمل و نقل را مورد توجه قرار دهد. همچنین در حوزه مسکن توجه به مسکن اولی‌ها و بافت‌های فرسوده بسیار حائز اهمیت است و معتقدم پرداختن به موارد غیر بهره‌برداری اقتصادی به دنبال نخواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی متذکر شد: نرخ تسهیلات در بافت‌های فرسوده به 8 درصد رسیده و قدرت خرید تسهیلات نیز افزایش یافته که البته این موضوع بستگی به شرایط اقتصادی دولت دارد؛ شورای عالی پول و اعتبار در این زمینه تصمیم‌های لازم را اتخاذ می‌کند؛ به هر حال شرایط لازمی در نرخ تسهیلات وجود دارد.
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار