آخرین وضعیت انتقال شجاعیان و آقایی از زبان مدیر عامل

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم و بازیکنانش توضیحاتی را ارائه داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاه گسترش فولاد اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم با بازیکنان متعددی برای حضور در این تیم صحبت کرده ایم اما اینکه کدام بازیکن فصل بعد در گسترش خواهد بود را بعدا و در فرصت مناسب اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین تمرینات گسترش فولاد از 22خرداد در تبریز آغاز خواهد شد و بازیکنان پس از حضور در باشگاه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد درباره برگزاری اردوی این تیم گفت: طبق برنامه کادر فنی، قرار است گسترش برای برگزاری یک اردوی خارج از کشور در تاریخ اول تیر ماه امسال به یکی از کشورهای ترکیه یا اتریش سفر کند.

 وی همچنین درباره اینکه شنیده می‌شود امین حاج‌محمدی با گسترش به توافق رسیده است، گفت: حاج‌محمدی جزء بازیکنانی بوده که صحبت‌های اولیه در باشگاه گسترش با او انجام شده اما هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است.

نصیرزاده درباره وضعیت سعید آقایی بیان کرد: این بازیکن به باشگاه گسترش فولاد بدهکار است و برای خودش تعهد ایجاد کرده اما پس از انجام تعهدات می تواند به هر تیمی که بخواهد برود در غیر این صورت مانع بازیش در تیم می شویم.

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد درباره وضعیت شجاعیان و اینکه آیا استقلالی ها برای جذب این بازیکن اقدامی انجام داده اند یا خیر گفت: شجاعیان با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارد و هنوز هیچ باشگاهی چه داخلی و چه خارجی برای جذب این بازیکن تقاضایی نداده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار