پربازدیدترین‌های علمی پزشکی؛

آدرس مراکز دولتی برای درمان ناباروری/طرز تهیه زولبیا و بامیه خانگی/ نمونه سوال دروس پایه هفتم خرداد ماه 96 / اول ماه رمضان چه روزی است؟

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.
 
 
 
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: روزه‌داری برای برخی افراد و بیماران مناسب نیست و این اشخاص در ماه رمضان نباید روزه بگیرند.
 
 
چندین مرکز درمان دولتی ناباروری با پوشش ۸۵ درصدی هزینه‌ها در کشور فعال شدند که آدرس این مراکز در مطلب زیر آورده شده است. در ماه رمضان نباید روزه بگیرند.


یکی از خوش طعم‌ترین و مقوی‌ترین خوراک‌ها در ایام ماه رمضان زولبیا و بامیه است که یکی از تزئینات سفره افطار و یک میان وعده شیرین است.

 
نمونه سوالات علوم هفتم در نوبت دوم که طی چند سال گذشته پرتکرار بوده است را در این خبر بخوانید.

نمونه سوالات ریاضی هفتم در نوبت دوم که در چند سال گذشته پرتکرار بوده است را در این خبر بخوانید.

یک کارشناس سازمان غذا و دارو توصیه کرد: مصرف دارو‌ها در زمان روزه داری برای افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری دارو مصرف می‌کنند، باید با مشورت پزشک باشد.
 
متخصصان علوم غذایی به تازگی نسل جدیدی از نوشیدنی‌های کافئین‌دار را طراحی کرده‌اند که بدون بو است، اما قدرتی بسیار بیشتر از نوشیدنی‌های عادی برای افزایش تمرکز و جلوگیری از خواب آلودگی افراد دارد.
 
 
کارشناسان اعتقاد دارند هم راستا با پیشرفت‌های علمی جهان در آینده‌ای نه چندان دور نسل جدیدی از وسایل حمل و نقل به وجود می‌آید و مسافرت انسان‌ها در سراسر کره زمین و حتی سفر به ماورای زمین تغییرات باورنکردنی می‌کند.
 
 
روز پایانی ماه شعبان، حدود ۷۰۰ نفر در قالب بیش از ۱۵۰ گروه در سراسر کشور چشمان خود را به آسمان دوخته اند تا با ابزار اپتیکی و چشم غیر مسلح هلال ماه رمضان سال ۱۴۳۸ را رویت کنند و بر اساس پیش بینی‌ها هلال ماه را می‌توان در برخی نقاط ایران دید.

یک متخصص تغذیه گفت: توت سیاه یکی از میوه‌های تابستانی خوش طعم و پرخاصیت است و از مهمترین خواص آن پیشگیری از بروز سرطان می‌باشد.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار