سیزدهمین نمایشگاه پوستر حروف‌نگاری اسماءالحسنی برپا می‌شود

مراسم معرفی برگزیدگان سیزدهمین نمایشگاه پوستر حروف‌نگاری اسماءالحسنی، روز جمعه 5 اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه پوستر حروف‌نگاری اسماءالحسنی برپا می‌شود
به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ انتخاب نهایی آثار و داوری سیزدهمین نمایشگاه پوستر حروف‌نگاری اسماء الحسنی روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ با حضور هیئت انتخاب و داوری نمایشگاه متشكل از سید علی میرفتاح، كورش پارسانژاد و محمدصابر شیخ رضایی در خانه هنرمندان ایران برگزار شد و از مجموع ۱۲۵۷ اثر رسیده به دبیرخانه از ۲۸۰ نفر شركت كننده، ۶۳ اثر انتخاب و به نمایشگاه راه یافتند. همچنین پس از بحث و بررسی درباره انتخاب آثار برتر، مقرر شد تا نظر نهایی داوران در مراسم  معرفی برگزیدگان اعلام شده و نفرات برترِ نمایشگاه معرفی شوند.  
 
معرفی برگزیدگان این دوره از نمایشگاه پوستر حروف نگاری اسماء الحسنی ساعت ١٦ روز جمعه ۵ خردادماه ١٣٩٦ با حضور هنرمندان و مسئولان هنری در تالار استاد جلیل شهناز خانۀ هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و پس از آن نمایشگاه آثار منتخب نیز در گالری ممیز خانه هنرمندان افتتاح خواهد شد. حضور همه علاقه مندان در این مراسم آزاد است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار