ایران اسلامی آرزوهای دشمنان را دفن کرده است/ جنگ اقتصادی دنیا با ایران یک حقیقت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز جنگ اقتصادی واقعی جهانی را تجربه می‌کنیم که اگر علیه آمریکا اعمال می‌شد تمام نمادهای ظاهری امپراطوری به ظاهر بی‌رقیب تاریخ را فرو می‌ریخت .

ایران اسلامی آرزوهای دشمنان را دفن کرده است/ جنگ اقتصادی دنیا با ایران یک حقیقت استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری از فاز اول طرح احیاء و توسعه اراضی کشاورزی 2500 هکتاری آراز دشت شیبلو و افتتاح 3 هزار طرح محرومیت زدایی و مردمیاری شمالغرب که در محل سد مخزنی ارس 2 برگزار شد٬ اظهار کرد: امروز یکی از پر افتخارترین روزهای اسلام و ایران است که یک حماسه بی‌نظیر و باشکوهی ایجاد شده است و خرمشهر به‌عنوان نگین انگشتری ایران اسلامی آزاد شد.

وی افزود: کشورمان امروز صاحب یک اعتبار بی‌نظیر در نظام جهانی است و بیش از هر زمان دیگری صاحب اقتدار، شکوه، منزلت و موقعیت در جهان هستیم چرا که توانسته‌ایم دامنه‌های تأثیر انقلاب اسلامی و نظام را از مرزهای ملی به هزاران کیلومتر ماورای مرزهای کشور توسعه دهیم.

سلامی بیان کرد: امروز توانسته‌ایم به یک قدرت منطقه‌ای بزرگ و قدرت مطرح در سطح جهان تبدیل شویم و با سیاست قدرت‌های مستکبر می‌توانیم درگیر شویم و آنان را متوقف کنیم به‌صورتی که آرزوهایشان را دفن کنیم و توانسته‌ایم از مرز اراده‌های دشمن از حصر اقتصای و منزوی کردن کشورمان خارج شویم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در جنگ احزاب به سر می‌بریم و جنگ اقتصادی واقعی جهانی را تجربه می‌کنیم که اگر علیه آمریکا اعمال می‌شد تمام نمادهای ظاهری امپراطوری به ظاهر بی‌رقیب تاریخ را فرو می‌ریخت و اتمامی بر حکومت آنان می‌شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علی‌رغم تمام موانع توانسته‌ایم به مرزهای دانش‌های نوین دست بیابیم و در فناوری پیشرفت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: امنیت و پیشرفت دو شاخصه پیشرفت کشورهاست که در اروپا هم وجود ندارد به گونه‌ای که روز گذشته در منچستر انگلستان انفجار مهیبی به وقوع پیوست و کشورهای غربی و ارپایی که مدعی لنگرگاه امنیت جهان هستند امروزه با کارشکنی‌هایی روبرو هستند که می‌تواند سبب فروپاشی آنان شود.

سلامی تأکید کرد: به سطحی از امنیت دست یافته‌ایم که امن‌ترین موقعیت را در انتخابات تجریه کردیم که یکی از مهم‌ترین نعمات الهی است و در حال ساهت یک تمدن بزرگ اسلامی هستیم و روز به روز قد می‌کشیم و بزرگ می‌شویم و قدرت زیادی به دست می‌آوریم و پیشرفت می‌کنیم به گونه‌ای که قدرت‌های جهان ایران را بی‌رقیب خطاب می‌کنند و این موضوع چیز کمی نیست‌.

وی افزود: با یک رهبر بزرگ زندگی می‌کنیم که پیروزی مستضعفان، سربلندی جهان اسلام و سرافرازی ملت ایران را در دل خود می‌پروراند و پیوسته دردمند و دلسوز مردم است و متکی به منطق وحی، پارسایی و تقوی الهی است که جز به عزت، کرامت، شرف، اعتبار، منزلت و پیشرفت این ملت و سایر ملل مسلمان به موضوع دیگری نمی‌اندیشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محرومیت زدایی، فقرزدایی، حمایت از مظلومان و برطرف کردن مشکلات محرومان زیباترین معانی است که در ذهن رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران موج می‌زند که یک موهبت الهی برای کشور ماست و به جرأت می‌توان گفت هیچ کشور و ملتی از این نعمت برخوردار نیست و باید برای این موضوع خداوند را پیوسته شکر بگوییم.

وی بیان کرد: شخصیت رهبری نافذ و گسترس پذیر است و در متن جامعه حرکت می‌کند و ذهن‌ها را می‌سازد و قلب‌ها را متحول می‌کند و نظام به این موضوعات باور دارد از این رو لباس سپاه هم به لباس سربازی، جانبازی و فداکاری و هم به لباس خدمت تبدیل می‌شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ایده را در ذهن دارد که هم منطقه را بسازد و هم امن کند.

سلامی تصریح کرد: فداکاری و خدمت اجزای اصلی امنیت هستند و ما باید در همه حال به ملت ایران خدمت کنیم و مردم همگان می‌بینند که فرماندهی قرارگاه سپاه پروژه‌های بسیاری ایجاد می‌کند که زمانی در تصورات ما آرزویی بیش نبود  و از این میان می‌توان به پالایشگاه ستاره خلیج فارس اشاره کرد و اگر ما بخواهیم خداوند نیز اجازه امورات را می دهد.

وی بیان کرد: فقط به امورات بزرگ توجه نداریم و با موضوعات کوچک نیز می‌جنگیم و محرومیت زدایی را انجام می دهیم و اگر توکل کنیم شکست نخواهیم خورد چرا که در منطق اسلام بنا به این است که با توکل شکست وجود ندارد و امروز سپاه امنیت، خدمت و سازندگی می‌کند و تمامی این کارها بدون منت و خالصانه برای خداست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تعالیم دینی و سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به ما می‌آموزد که به محرومان کمک کنیم و از تمامی عزیزان که در راه محرومیت زدایی گام برمی‌دارند قدردانی می‌کنیم و بر دستانشان بوسه میزنیم که برای کشور کار می‌کنند و از دشمنان هراسی ندارند و تنها خداوند و کبریایی او را قدرت می دانند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.