درخواست یک ورزشکار از رئیس سازمان میراث فرهنگی؛

برگزاری نمایشگاه‌های میراث فرهنگی در مکان‌های متفرقه/ از انتقال میراث فرهنگی به کشورهای دیگر جلوگیری کنید

کاپیتان تیم ملی وزنه برداری جانبازان از رئیس سازمان میراث فرهنگی درخواست کرد، از انتقال میراث فرهنگی به کشورهای دیگر جلوگیری کند.

برگزاری نمایشگاه‌های میراث فرهنگی در مکان‌های متفرقه/ از انتقال میراث فرهنگی به کشورهای دیگر جلوگیری کنید
علی حسینی، کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از علاقه خود برای بازدید موزه‌های کشور خبر داد و اظهار داشت: تا به امروز از یک یا دو موزه بازدید کردم و بی توجهی به مناسب سازی این مکان‌های تاریخی و فرهنگی برای استفاده ناتوانان جسمی را مهمترین مسئله موجود بر سر راه ناتوانان جسمی می‌دانم.
 
وی افزود: ما از طریق مطالعه و بازدید از اماکن تاریخی با تاریخ کشورمان آشنا می‌شوند.
 
کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری جهان تصریح کرد: درخواست من از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این است که اگر امکان کافی برای مناسب‌سازی مکان‌های تاریخی و فرهنگی ندارد، اشیای تاریخی نگهداری شده در این اماکن را در طول سال در مکان‌های دیگری در معرض دید عموم قرار دهد تا ما نیز بتوانیم از آنها بازدید کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: درخواست دیگر من از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این است که از انتقال میراث فرهنگی کشور به کشورهای دیگر جلوگیری کند؛ زیرا این داشته های تاریخی میراث ملی ما هستند.
 
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.