در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حمایت ۱۰ ساله از رساله‌های کاربردی دکتری

رییس بنیاد علم ایران گفت: بنیاد علم ایران از طرح‌های کاربردی به مدت ۱۰ سال حمایت مالی و کاری می‌کند.

نصرت الله ضرغام رییس بنیاد علم ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات این بنیاد اظهار کرد: صندوق حمایت از پژوهشگران از تحقیقات میان رشته‌ای به صورت فراگیر حمایت همه جانبه مالی و تجهیزاتی انجام می‌دهد که در این راستا با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیست.

وی عنوان کرد: با هدف گرنت هم افزایی پروژه‌های مختلفی را تعریف کردیم و از رساله دکتری که در چهار چوب اولویت‌ها باشد با هدف توسعه و تبدیل آن به محصولات حمایت خوبی انجام می‌شود.

رییس بنیاد علم ایران تاکید کرد: از پروژه‌های کاربردی و مورد نیاز بازار و کشور به مدت ۱۰ سال حمایت مالی و حتی کاری می‌شود و از محققان همکاری‌های خوبی در زمینه اجرای طرح‌های کلیدی و مهم شان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: از پژوهشگران در مقطع پسادکتری حمایت مالی می‌شود تا با فکری آسوده به کار تحقیق و پژوهش بپردازند و ایده‌های خود را به ثروت و کالای دانش بنیان تبدیل کنند.

ضرغام یاد آور شد: هدف اصلی صندوق حمایت از پژوهشگران، حمایت از افراد نخبه و گسترش علم و رشد تولید علمی است و در این راستا این ستاد هیچ گونه محدودیتی ندارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار