مردم مشهد پس از سیاه جامگان انتخاب می کنند: ابومسلم یا بارثاوا؟

معضل تعیین نام تیم مشهدی پس از گذشت رقابت های یک فصل هنوز به قوت خود باقی است تا مسئولان این باشگاه حداقل مشکل نام این تیم را حل کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها موضوع تغییر نام باشگاه ‌سیاه‌جامگان مشهد به سوژه خبری رسانه‌ها تبدیل و نظرات مختلفی در این زمینه انجام شده است.
 
مطرح شدن تغییر نام این باشگاه ورزشی از سیاه‌جامگان به «مشکی پوشان بارثاوا» با اظهار نظر و درخواست مسئولان استان خراسان از اوایل فصل گذشته شروع شد؛ درخواستی که واکنش‌های متعددی به همراه داشت تا جاییکه مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان هم در همان روزها مخالفتی با این تغییر نام نداشت.
 
برهمین اساس مدیران تیم سیاه جامگان در ابتدای لیگ شانزدهم مکاتباتی را با مسئولان کمیسیون ماده 5 تربیت بدنی استان خراسان انجام دادند تا بتوانند نام تیم خود را از سیاه جامگان به "مشکی پوشان بارثاوا" تغییر دهند و حتی سیاه‌جامگانی ها فصل گذشته جهت اخذ مجوز، پرونده‌ای تشکیل دادند تا بتوانند هر چه سریع تر این روند را به اتمام برسانند اما به دلیل ناقص بودن مدارک و پیگیری نکردن مسئولان در اداره تربیت‌بدنی مشهد این اتفاق تاکنون رخ نداده و پرونده این باشگاه همچنان در اداره ثبت ناقص است.
 
این در حالی است که در روزهای اخیر شنیده شده مسئولان باشگاه سیاه جامگان با مراجعه به اداره ورزش استان خراسان به دنبال برطرف کردن مشکلات اداری هستند تا نام تیم خود را تغییر دهند.
 
در روزهای اخیر مدیران مشهدی در شبکه های مجازی از هواداران تیم خود نظر سنجی کردند تا از بین 2 نام ابومسلم و مشکی پوشان بارثاوا یکی را انتخاب کنند که گفته می شود در نهایت ابومسلم نامی است که برای فصل‌آینده انتخاب شد.
 
حال باید منتظر ماند و دید روند تغییر نام سیاه جامگان برای فصل بعد اعمال می شود یا خیر،البته این در صورتی است که مدیران تیم مشکی پوش بتوانند مشکلات خود را در کمیسیون ماده 5 تربیت بدنی استان خراسان تغییر دهند.
 
شاید یکی از دلایلی که سبب شده هواداران نام تیم ابومسلم را برای این تیم انتخاب کنند،به دلیل کارنامه ای است که تیم مشهد با نام ابومسلم در لیگ برتر به نام خود بت کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
s
۰۷:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۳۹۶
فوتبال خراسان بهتر میشه؟
آخرین اخبار