الفت:

حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از وظایف مهم بسیج است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن و همچنین جلوگیری از انحراف آن از وظایف مهم بسیج است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در مراسم تجلیل از خادمان اردوهای راهیان نور بسیج دادگستری های استان های کشور با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در روزهای اخیر واقعه مبارک و شکوهمند انتخابات که به همت مردم عزیز ایران رقم خورد دل دوستداران نظام و انقلاب را شاد گردانید.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه جلوگیری از انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود را از وظایف بسیج دانست و افزود: بسیجی باید از لحاظ سیاسی، گوش شنوا و چشم بینا داشته باشد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج باید همواره مراقب باشد تا انقلاب از مسیر درست خود منحرف نشود و در این زمینه باید اعتماد آحاد مردم را به خود جلب کند.

وی با اشاره به خطرات فضای مجازی برای کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه در فضای مجازی  حرکت های غیر اخلاقی و زشتی دیده می شود که لازم است تا بسیجیان با هوشیاری کامل وارد این فضا شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه هدف بنیانگذاران فضاهای مجازی آسیب زدن به کشورهای مستقل و آزاداندیش است تاکید کرد: با اینکه بسیج الحمدلله در فضای مجازی حضور موثری دارد اما لازم است تا این حضور بیش از پیش تقویت شود.

الفت در پایان تاکید کرد: اگر بسیج می خواهد قدرتمند بماند باید ضمن اینکه در درون خود به آسیب شناسی می پردازد، همواره در دفاع و اطاعت از ولایت فقیه پیشرو باشد و به عهدی که با ولایت بسته است پایبند بماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار