در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

همکاری علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران برای حل مشکل کمبود فضای فیزیکی

معاون آموزشی علوم پزشکی تهران با بیان اینکه علوم پزشکی تهران با محدودیت شدید فضای فیزیکی روبرو است، گفت: طرح بزرگی را با مشارکت دانشگاه تهران آغاز کردیم تا مشکل کمبود فضای فیزیکی را حل کنیم.

همکاری علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران برای حل مشکل کمبود فضا فیزیکی
محمد جلیلی معاون آموزشی علوم پزشکی تهران در گفت و گو خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محدودیت فضای فیزیکی در علوم پزشکی تهران اظهار کرد: بخش از محدودیت‌ها به دلیل محدود بودن فضا در شهر تهران بوده و بخشی از آن مشکلاتی است که پس از جدا شدن علوم پزشکی تهران از دانشگاه تهران در تقسیم فضا‌ها به وجود آمده است.

وی ادامه داد: علوم پزشکی تهران راه حل‌های زیادی را به منظور رفع این مشکل دنبال می‌کند، محدودیت‌هایی از لحاظ فراهم شدن زمین داریم علاوه بر این از نظر تامین منابع مالی نیز دچار مشکل هستیم.
 
جلیلی تصریح کرد: راه حل دراز مدت این موضوع طرح جامع است که با همکاری دانشگاه تهران آغاز کردیم و اجرایی شدن آن مستلزم تصرف اراضی است که در طرح دیده شده و سپس ساخت و ساز در منطقه طرح جامع است.
 
معاون آموزشی علوم پزشکی تهران عنوان کرد: طرح جامع پروژه مشترکی است که هر دو دانشگاه از آن نفع می‌برند، مراحل اجرایی این طرح آغاز شده البته سرعت روند کار اکنون کمی آهسته است، اما ما به طور مداوم با مجموعه مهندسین طرح جامع در حال ارتباط هستیم.
 
وی افزود: علاوه برطرح جامع، فضایی روبروی دانشکده پزشکی علوم پزشکی تهران در نظر گرفته شده وطرح اولیه آن آماده است و پیگیر آن هستیم که مجموعه‌ای در این فضا به دانشکده پزشکی اضافه شود علاوه بر این در مناطق اطراف تهران فضایی را به منظور افزایش فضای آموزشی دانشگاه درنظر گرفتیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار