پورمند: اشتباهات فردی و تیمی در شکست ایران مقابل زامبیا تاثیر داشت

مربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: اشتباهات فردی و تیمی در کنار ژنتیک بازیکنان زامبیا در شکست ما تاثیرگذار بود.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پورمند درباره شکست تیم ملی جوانان ایران مقابل زامبیا گفت: فکر می کنم اشتباهات فردی و تیمی در این شکست تاثیرگذار بود. زامبیا را به خوبی آنالیز کرده بودیم و تمام نقاط قوت این تیم را به بازیکنان تذکر دادیم. به هرحال تفاوت بین بازیکنانی که تجربه بین المللی دارند با نفرات کم تجربه در چنین بازی هایی مشخص می شود. در کل زامبیایی ها از لحاظ فیزیکی سرتر از ما بودند و این امر به آن ها کمک زیادی کرد.

وی افزود: بازیکنان ایران به تازگی از لیگ فرسایشی ایران بیرون آمده اند و خسته هستند. متاسفانه نتوانستیم از تمام بازیکنان در دوران آماده سازی استفاده کنیم. از طرفی طبیعی است که ژنتیک تمام بازیکنان تیم زامبیا از نفرات ما بهتر باشد. همان گونه که می دانید هشت دونده برتر دنیا از همین کشورهای آفریقایی هستند.

مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره بازی بعدی ایران مقابل پرتغال بیان کرد: قرار است آنالیزورها و برخی اعضای کادرفنی تیم ما با حضور در ورزشگاه بازی کاستاریکا و پرتغال را آنالیز کنند. البته فاصله زیادی بین تمام تیم های آسیایی با تیم های اروپایی مانند پرتغال وجود دارد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار