آنچه در خندوانه گذشت؛

از بی‌خوابی مزدک میرزایی بعد از دیدار با بهرام شفیع تا ناامیدی آقای گزارشگر برای فوتبالیست شدن + فیلم

مزدک میرزایی گزارشگر برنامه‌های ورزشی شب گذشته مهمان خندوانه شد.

دوست داشتم فوتبالست شوم/ با عادل فردوسی پور در تست آشنا شدم

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته رامبد جوان با پرداختن به نحوه صحیح مصرف آب شادی برنامه را به تمام ویلچیر سواران کشور تقدیم کرد و میزبان مزدک میرزایی گزارشگر برنامه های ورزشی شد.مچنین در ادامه پس از گزارشی از تمرین خنداننده شو از محمد نادری بازیگر کمدین استندآپ به روی صحنه خندوانه دعوت کرد و پس از آن، گزارشی از قول عنایتی بازیکن تیم فوتبال استقلال پخش کرد.سپس مزدک میرزایی در برنامه حاضر شد.  
 
میرزایی در خصوص علاقه اش به فوتبال گفت: فوتبال در خون من بوده است.  من تنهایی می‌رفتم توپ میزدم به دیوار تا یکی بعد از شنیدن صدای توپ برای بازی می آمد و آن لحظه انگار دنیا را به من داده اند.
 
وی ادامه داد: من تهران به دنیا آمده ام، البته سه سالی آبادان بودم و بعد از آن در تهرانپارس ساکن هستیم. در این محله خیلی فوتبال بازی می‌کردیم. همسایه ها آسایش نداشتند؛ حتی یکی از همسایه ها توپ ها رو جمع می‌کرد و بهمون نمیداد اما وقتی مسافرت می رفت، همسرش  توپ ها رو بهمون می داد.  
 
میرزایی در پاسخ به سوال جوان پیرامون فوتبالیست شدن عنوان کرد: من خیلی دوست داشتم فوتبالیست شوم اما نشد. البته تا 16 سالگی در تیم شهید عراقی بازی می‌کردم. بعد رها کردم و نا امید شدم.
 
گزارشگر فوتبال در خصوص شروع فعالیت خود اظهار داشت : دنبال دیدن فوتبال بودم. حتی اخبار ورزشی را ضبط  و دوباره نگاه می‌کردم.   در سن ده سالگی یکبار آقای شفیع را دیدم، تا دو سه روز خوابم نمی برد. آن روزها آرزویمان این بود که یک بازیکن فوتبال را از نزذیک ببینیم. من با پسر آقای حاج رضایی دوست بودم. یک بار در ورزشگاه ایشان را دیدم و برای من بهترین لحظه بود.  
 
وی در خصوص ورود خود به عرصه گزارشگری بیان کرد: به واسطه پدرم که کارگردان تلویزیون بود، به گروه ورزش معرفی شدم و چند سالی تست دادم. در آن سال ها عادل در تست قبول شد و ما در رفت وآمد ها با هم دوست شده بودیم.  
 
خلاصه در نهایت ، من کار خودم را شروع کردم.
 
وی افزود : آقای شفیع، کوتی، علیفر، جواد خیابانی تازه وارد شده بودند و بعد عادل آمد و بعد از عادل من بودم که به عنوان گزارشگر وارد سازمان شدم. بعد از آن تا مدتی کسی استخدام نشد تا اینکه آقای یوسفی آمدند.البته در زمان ما گزارشگران مطالعه می کردند و حین گزارش اطلاعات می‌دادیم و یک موج نو ایجاد کردیم و مخاطبان هم استقبال خوبی داشتند.
 
وی در خصوص گزارش دقیق اسامی بازیکنان عنوان کرد: جای بازیکنان، چهره و شماره بازیکنان می تواند در این زمینه کمک کند. ابن موضوع خیلی مهم است. من اوایل یکی  دوبار اسم بعضی از بازیکنان را اشتباه می گفتم اما دیدم نتیجه خوبی گرفته نمی شود. برای گزارش تجربه خیلی تاثیر گذار است؛ با هر گزارش اشتباهات کمتر می شود.
 
در ادامه برنامه خندوانه مزدک میرزایی بازی ایران و کره جنوبی را دوباره با حالت های مختلف گزارش کرد. میرزایی در پایان قول داد که یک روز به کهریزک برود و فوتبال بازی کند.  
گزارش از الهام قبادی  
 
 
لینک دانلود
 
انتهای پیام/
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار