محمودی شاه‌نشین به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

درخواست بازشماری 10 درصد از صندوق‌های شهر تهران از سوی چمران/ روزگذشته هیچ‌گونه بازشماری انجام نشد

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: به دلیل بالا رفتن تعداد صندوق‌های درخواست شده از سوی چمران، روز گذشته بازشماری آرا صورت نگرفت.

درخواست بازشماری 10 درصد از صندوق‌های شهر تهران از سوی چمران/ روزگذشته هیچ‌گونه بازشماری انجام نشد
محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیات مرکزی نظارت بر شوراهای شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح جلسه روز گذشته این هیات با چند تن از اعضای فعلی شورای شهر گفت: این جلسه با حضور اعضای هیات مرکزی نظارت، هیات نظارت استان تهران،‌ فرماندار و چند تن از عضای فعلی مانند چمران برگزار شد.

وی ادامه داد: پیش از این نماینده آقای چمران اعتراض خود را نسبت به بازشماری صندوق‌های سه حوزه که آرای چمران صفر بود اعلام کرده بود و قرار بود امروز این صندوق‌ها باز شماری شود.

محمودی شاه‌نشین تصریح کرد: اما آقای چمران در این جلسه اعلام کرد که باید 10 درصد از صندوقهای تهران باز شماری شود لذا در خواست آنها به هیات اجرایی و نظارت ارائه شد تا نسبت به این درخواست بررسی و رسیدگی صورت بگیرد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: قرار است هیات اجرایی بر نظارت جلسه خاصی را برگزار کند تا در مورد تعداد صندوق‌ها برای بازشماری تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

وی با بیان اینکه تعدادی از اعضای فعلی شورای شهر هم که پیش از این اعتراض خود را ارائه نکرده بودند در این جلسه شکایت خود را تقدیم هیات اجرایی بر نظارت  کردند، خاطر نشان کرد: بر این اساس طی این جلسه باز شماری آرا انجام نشد و تنها روند شمارش و تجمیع صندوقها برای اعضای شورای فعلی شهر تهران توضیح داده شد تا خیالشان درباره شمارش آرا راحت شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار