مشکلی برای ماندن در سیاه جامگان ندارم

میثاقیان: جلسه هم اندیشی با 5 مربی فایده ندارد

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: حضور 5 مربی در جلسه هم اندیشی نتیجه ای ندارد و همه مربیان باید در این جلسه حاضر می شدند.

میثاقیان: جلسه هم اندیشی با 5 مربی فایده ندارد/ مشکلی برای ماندن در سیاه جامگان ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اکبر میثاقیان درباره جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتری اظهار کرد: در این جلسه فقط 5 مربی حضور داشتند و همه مربیان نبودند. همچنین قراردادی با تیم سیاه جامگان نبستم و هشت بازی آخر لیگ در خدمت این تیم مشهدی بودم. من به خاطر دعوت فتاحی در این جلسه شرکت کردم. واقعا ما مربیان خسته شدیم چرا که یک مدرس 75 ساله برای کلاس حرفه ای مربیگری آوردند که ما را رها نمی کند و تا همین حالا در کلاس مربیگری حضور داشتیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: حضور فقط 5 مربی در جلسه هماهنگی نتیجه ای نخواهد داشت و باید همه مربیان در این جلسه شرکت می کردند. 

سرمربی سیاه جامگان تصریح کرد: من فقط در 8 هفته لیگ برتر خدمت سیاه جامگان بودم و در این مدتسطح برگزاری لیگ برتر عالی بود. همچنین در این جلسه در مورد چمن، مالیات، جذب بازیکن خارجی و نحوه برگزاری مسابقات بحث شد. در مورد زمان شروع مسابقات هم صحبت شد که درخواست کردیم این موضوع دیرتر صورت بگیرد. 

میثاقیان درباره وضعیت سیاه جامگان به کجا انجامید عنوان کرد: در حال حاضر درگیر کلاس های مربیگری هستم اما مشکلی برای ماندن در سیاه جامگان ندارم و به آینده کاری خود امیدوار هستم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار