با قابلیتهای عجیب این خودرو برق از سر انسان می پَرد+فیلم

یک پدر و پسر ماشین لادای قدیمی خود را به یک هیولای آهنی با قابلیت های عجیب تبدیل کردند.

با قابلیتهای عجیب این خودرو برق از سر انسان می پَردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پدر و پسری به نام گنادی کوچرگا و سرگی با تشکیل یک تیم فناوری دو نفره موفق به اختراع یک ماشین مبدل شدند که در صورت تمایل راننده، تبدیل به یک آدم آهنی می شود و به طور کل تغییر ظاهر می دهد. هیولای فلزی که در این فیلم مشاهده خواهید کرد قبلا یک خودروی لادای قدیمی بوده که حالا به این شکل درآمده است.

این ماشین مبدل  که ساخت آن حدود شش ماه زمان برد، مجهز به یک محفظه و سلاح های مخفی خودکار بوده که در مواقع ضروری شروع به کار می کنند.

همانطور که در فیلم هم مشهود است ماشین اول در حالت عادی مشغول به حرکت بوده اما ناگهان چرخ ها مانند دو دست به سمت بیرون خارج گشته ، کاپوت باز می شود و سر آدم آهنی از داخل آن بیرون  می آید، چند لحظه بعد پس از شنیده شدن صداهایی رعب آور، نوبت به رو نمایی از اسلحه ها می رسد که به صورت اتوماتیک شروع به شلیک می کنند.

این موجود آهنی عجیب در بعضی مواقع خنده دار می شود چرا که ناخودآگاه ممکن است شما را یاد ماشین های شخصیت های  کارتونی بیاندازد اما از نظر گنادی کوچرکا کیفیت و قابلیت های این ماشین در سطح جهانی بوده و او به همراه پسرش در برنامه نه چندان دور خود ساخت دو ماشین عجیب دیگر را دارند. به گفته این پدر مبتکر ذهن او و سرگی  پر از ایده های رنگارنگ و جذاب است که برای پیاده کردن آنها دل در دلشان نیست و بی صبرانه منتظرند.

محل فیلمبرداری این ویدئو نیز نمایشگاهی واقع در اوریولِ روسیه است.
با قابلیتهای عجیب این خودرو برق از سر انسان می پَرد

با قابلیتهای عجیب این خودرو برق از سر انسان می پَرد

با قابلیتهای عجیب این خودرو برق از سر انسان می پَرد

دانلود فیلم

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار