اراک؛

سیمای شبکه آفتاب 24 ساعته می شود

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت : بعد از ماه مبارک رمضان سیمای شبکه آفتاب 24 ساعته می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ قربانی جم مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان  ساعت پخش برنامه های سیمای شبکه آفتاب به 20 ساعت  افزایش می یابد گفت : قرار است بعد از ماه مبارک رمضان فعالیت سیمای شبکه آفتاب 24 ساعته شود .

 قربانی جم با تشریح ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در شبکه آفتاب   پخش زنده جمع خوانی قرآن کریم به مدت 30 ساعت از مصلی بیت المقدس اراک ، برنامه ریزی برای جلب نظر خیرین به منظور کمک به آزادی  زندانیان جرایم غیر عمد در برنامه قبول باشه با توجه به آزادی 45 زندانی در سال قبل ، مصاحبه با 70 زندانی غیر عمد در استان را ازجمله برنامه های    شبکه افتاب در ماه  مبارک رمضان  عنوان کرد .
 
وی پخش زنده مراسم شب احیاء لیالی پر فیض قدر از مناطق مختلف استان مرکزی ، پخش ویژه برنامه افطار و سحر در صدا و سیمای شبکه آفتاب و ضبط و پخش سفره های ساده افطاری مردم در ماه مبارک رمضان را از  دیگر برنامه های   شبکه افتاب در ماه مهمانی خدا عنوان کرد .

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد : خوشبختانه اس ان جی ( دستگاه ارتباط  زنده صدا و تصویر ) استان مرکزی با مساعدت استاندار در مرحله خریداری است و قرار شده ۵۰ درصد مبلغ آن را صدا و سیما و ۵۰ درصد دیگر را استانداری پرداخت کند تا در پوشش برنامه‌های زنده در نقاط مختلف استان مشکلی نداشته باشیم.

قربانی‌جم به  انتخابات 29 اسفند هم هم اشاره کرد و گفت : در انتخابات 29 اردیبهشت امسال  توانستیم از ۴۲ نقطه استان حماسه حضور مردم را از شبکه آفتاب و شبکه های سراسری به صورت زنده پخش کنیم .

انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.