در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

لزوم تعامل بیشتر آزمایشگاه ها با هدف ارتقای ارائه خدمات

یک کارشناس امور آزمایشگاه گفت: تعامل بیشتر آزمایشگاه ها با هدف ارتقای ارائه خدمات باید صورت گیرد.

لزوم تعامل بیشتر آزمایشگاه ها با هدف ارتقای ارائه خدمات

مهدی نبی کارشناس امور آزمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم تعامل بیشتر آزمایشگاه های کشور اظهار کرد: همکاری بیشتر آزمایشگاه های کشور سبب ارتقای سطح پژوهش و تحقیقات در این حوزه می شود.

وی بیان کرد: نیازهای آزمایشگاه های کشور با تعامل هرچه بیشتر این مراکز بر طرف می شود که در این خصوص نیروی انسانی ماه9ر نقشی اساسی در این زمینه دارد.

این کارشناس امور آزمایشگاه ادامه داد: نیروی انسانی متخصص موتور محرک خدمات معتبر آزمایشگاهی است و بر همین اساس بهبود کیفیت این عرصه می‌تواند رشد پژوهش را در کشور به همراه داشته باشد.


وی با تاکید بر اینکه نیروی ماهر سبب ارتقای کیفیت و توسعه بازار می شود که ارائه خدمات با کیفیت بیشتری صورت می گیرد، عنوان کرد:  برگزاری دوره‌های آموزشی و بررسی نیازهای آنان منجر به توسعه، بهبود کیفی خدمات و توانمندی های آزمایشگاه ها بطور مستقیم و غیر مستقیم بر صنعت شده که در همین راستا برنامه ریزی های خوبی نیز صورت گرفته است.

نبی بیان کرد: باتوجه به اینکه نقش آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بخش دولتی راهبردی است و با توجه به حجم کمی گسترده این مراکز، اثر این آزمایشگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند. 

وی یادآور شد: باید با مشوق‌های مختلفی که می‌تواند حضور بخش خصوصی را در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی محقق کند، این زمینه را ایجاد کرد.

انتهای پیام/ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار