صادقی: افتخار می کنم در جمع سرخابی ها تجلیل شدم/ سایپا با دایی نتایج خوبی کسب می کند

مربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: جای افتخار دارد که در مراسم ناصر حجازی و در بین بزرگان پرسپولیس و استقلال از من تجلیل شد.

ابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جشنواره ناصر حجازی اظهار داشت: این مراسم به نام مرحوم حجازی و برای تجلیل از زحمات ورزشکاران و هنرمندان کشورمان برگزار شد و باید از مسئولان آن تشکر کرد. البته امیدوارم تا بزرگانی مانند حجازی زنده هستند به یاد آن ها باشیم.


وی افزود: خوشحال هستم به عنوان بازیکنی که در پرسپولیس و استقلال بازی نکرده ام، در جمع بزرگان این 2 تیم مورد تقدیر قرار گرفتم. امیدوارم در سال های آتی مراسم های اینچنینی بیشتر برگزار شود.

صادقی درمورد دوری خود از فوتبال گفت: همچنان تمریناتم را ادامه می دهم و در 2 هفته ای که از لیگ برتر گذشته است شاید بیشتر از بازیکنانی که قرار است فصل آینده هم در این رقابت ها به میدان بروند، تمرین کرده باشم اما به هر حال دشوار است که پس از 25 سال نمی توانم فوتبال بازی کنم و باید با این موضوع کنار بیایم چراکه ورزش قهرمانی برای هر ورزشکاری به اتمام می رسد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال سایپا درباره برنامه خود برای مربیگری گفت: در لیگ هفدهم به عنوان دستیار علی دایی در تیم سایپا فعالیت می کنم و امیدوارم نسبت به لیگ شانزدهم در فصل جاری نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار