روایت جالب و جذابی از زندگی یک خانواده نابینا

صادق داوری‌فر در جدیدترین فعالیت خود سراغ سوژه‌ای جالب رفته است.

صادق داوری‌فر مستندساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جدیدترین فعالیت خود گفت: مراحل تحقیق و پژوهش مستندی با نام «کوچه بی پلاک» را انجام می دهم. این اثر زندگی زوجی نابینا را روایت می‌کند که نوزاد بینای خود را بزرگ می‌کنند.
 
وی درباره تصویربرداری این فیلم عنوان کرد: در حین مرحله تحقیق و پژوهش یک جلسه تصویربرداری داشتیم اما این بخش کلی تر و جدی تر پس از ماه مبارک رمضان پیش خواهد رفت.
 
وی در مورد لوکیشن‌ها و راوی این فیلم بیان کرد: لوکیشن ها در استان گلستان است و از آنجایی که قصه خانواده را روایت می کند و فردی نیست؛ قرار نیست پرتره باشد و از راوی بهره نمی بریم.
 
این کارگران تصریخ کرد: پژوهش و کارگردانی این اثر را خودم انجام می‌دهم. در خصوص تهیه کننده نیز باید رایزنی هایی انجام شود که اگر به نتیجه نرسد خودم بر عهده می گیرم.
 
وی درباره نکات جالب قصه این فیلم اذعان داشت: زوج قصه ما به صورت مادرزاد نابینا هستند که یکی از آن ها از طریق عمل جراحی می تواند خوب شود اما حاضر به انجام این کار نیست. تعامل فرزند آن ها با پدر و مادر نابینا از دیگر نکات بحث برانگیز و جالب است. چنانچه از زمان پنج ماهگی می دانست که والدینش نابینا هستند و نکته ای از همه جالب تر اینکه این فرزند کلامش زودتر از سنش پدیدار شد.
 
داوری فر در خصوص پخش این فیلم خاطرنشان کرد: این اثر ساختاری جشنواره‌ای و سینمایی دارد و از همان ابتدا به تلویزیون فکر نکردم. به این دلیل که بتوانم آزادانه‌تر موضوع را بررسی کنم.
 
گفتنی است؛ صادق داوری فر با مستند «فیه ما فیه» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار