ساری،

برگزاری گردهمایی بزرگ ائمه جمعه استان مازندران درنکا

گردهمایی بزرگ ائمه جمعه استان مازندران در مصلی امام خمینی شهرستان نکا برگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در نخستین گردهمایی ائمه جمعه مازندران در سال جدید با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه گفت: دولت باید موانع تولید و اشتغال در کشور را رفع کند و در این زمینه همه باید با مدیریت انقلابی وارد میدان شوند.

معاون استاندار مازندران نیز با اشاره به ارتقاء تولید در مازندران با استفاده از ظرفیت های کشاورزی، صنعتی و گردشگری گفت: ارتقاء تولید و بستر سازی اشتغال پایدار، نیازمند عزم همگانی دستگاههای اجرایی است .

خیریان پور افزود: با راه اندازی پنجره واحد در زمینه های کشاورزی، صنعت و معدن و فعال شدن ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مازندران، بخش زیادی از مشکلات تولید رفع و شرایط اشتغال برای افراد بیکار فراهم می شود.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران نیز گفت: مسیر روشن فرهنگ در ارتباط تنگاتنگ با جامعه روحانیت و ائمه جمعه استان، الحمدلله تا کنون زمینه ساز رویدادهای فاخر فرهنگی و دینی در قالب هنر شده است و ما به خود می بالیم که توانسته ایم گامهای رضایت بخشی برداریم و بر این باوریم که این فعالیت های ارزشمند استمرار بیشتری خواهند داشت.

در پایان این گردهمایی یک روزه در مصلای امام خمینی نکا، ائمه جمعه مازندران با صدور بیانیه ۹ ماده ای، خواستار فرهنگ سازی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار