شیراز؛

سالروز تاسیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

همایش بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در این مراسم گفت: 54 هزار ورزشکار در این فدراسیون مشغول به فعالیت هستند که طی سالیان اخیر در رشته صعودهای ورزشی، رشته یخ نوردی، رشته دو کوهستان و سنگ نوردی موفق به کسب عنوان های بسیاری در شاخه قهرمانی شدند.  

 
وی افزود: در رشته کوهنوردی عظیم قیچی ساز به باشگاه هشت هزار متری ها راه یافت و بیش از 120 صعود به قلل هشت هزار متری حاصل فعالیت های آموزشی و فنی توسط ورزشکاران این فدراسیون بوده است .  
 
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در خصوص مهمترین برنامه های سال 96 هم گفت : 25 دوره مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، برگزاری مجمع فدراسیون جهانی کوهنوردی و صعودهای ورزشی همزمان با هفته تربیت بدنی و روز کوهنورد در ایران و حضور در رقابت های یخ نوردی قهرمانی آسیا انتخابی المپیک از برنامه های مهمی است که در سال 96 خواهیم داشت .  
 
در این همایش که همزمان با شصت و پنجمین سالگرد تاسیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس بود از پیشکسوتان و خادمان پرتلاشی که در طول سال های تاسیس فدراسیون کوهنوردی حضور داشتند تجلیل شد .
 
گفتنی است، همایش هفتادمین سالگرد تاسیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و سومین گردهمایی پیشکسوتان کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور تا پنجم خردادماه در شهر شیراز ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.