ساری،

تنیسور مازندرانی قهرمان مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور

تنیسور 18ساله ساروی و پدیده جدید مازندران در پایان مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور قهرمان و شگفتی ساز این مرحله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در دیدارنهایی مرحله سوم این مسابقات که امروز در مجموعه ورزشی امیر آمل برگزار شد، حسین اطروشی از ساری و دارای رنکینگ 33 تنیس کشور با نتیجه 2برصفر کامی احمدی حریف باتجربه ونامدار آملی را شکست داد و جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.

اطروشی که دردو مرحله قبلی این مسابقات نیز به مقام نخست دست یافته بود، با ارتقاء رنکینگ خود به رتبه 24کشور از حضور در دو مرحله پایانی مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور معاف شد.

همچنین دانیال حسینی تنسیور ١٦ ساله بابلی و سالار یحیوی از آذربایجان شرقی به طور مشترک سوم شدند.

مجید شایسته رئیس و غمناک رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس به همراه نصری رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان آمل ولطفیان رییس هیات تنیس مازندران از نزدیک دیدار نهایی این مسابقات را تماشا وجوایز نفرات برتر را نیز اهداء کردند.

مرحله سوم مسابقات تنیس آزاد مردان مناطق پنجگانه کشور با حضور 41 تنیسور از استانهای مازندران، تهران، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی وغربی، سمنان وگلستان از روز شنبه این هفته به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل درمجموعه ورزشی امیراین شهرستان شد.

با اعلام فدراسیون تنیس وبه منظور افزایش انگیزه و فضای رقابتی مسابقات 32 نفر برتر و دارای رنکینگ کشوری از حضور در این مسابقات معاف شدند، تا از این فرصت، جوانان علاقمند به این رشته نیز معرفی ودیده شوند.

مسابقات تنیس آزاد مناطق کشور در پنج مرحله برگزار می شود، که پیش ازاین مرحله نخست آن در سمنان ومرحله دوم در امیرکلا بابل برگزار شد.

مرحله چهارم این مسابقات نیمه دوم مردادماه به میزبانی ساری مرکز مازندران برگزار می شود.

به نفرات برتر در مجموع مناطق علاوه برحداقل 100تا 150 امتیاز رنکینگ کشوری ، جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.